Receptionist(e) Regio Utrecht (16 uur)

  • Parttime
  • Utrecht

Ben jij het gezicht dat bezoekers verwelkomt en zorgt voor een warme, gastvrije sfeer?

Lijkt het je leuk om diverse taken te combineren en te werken op verschillende locaties? Bij Connection zijn we op zoek naar een enthousiaste, representatieve receptionist(e) die voor 16 uur per week een onmiskenbare rol speelt in het ontvangen van bezoekers en het beheren van de telefoonlijn. Ben jij de vriendelijke, professionele en gastgerichte kracht die we zoeken? Dan is deze functie bij Connection wellicht iets voor jou!

Als receptionist(e) werk je via Connection op drie verschillende locaties voor een organisatie die zich richt op het bieden van ondersteuning bij een veilige thuissituatie. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en draagt bij aan een professionele en veilige omgeving.

Wat bieden wij jou?

  • Begeleiding en een persoonlijke werkomgeving waar je je kunt ontwikkelen.
  • Een professioneel team van receptionisten dat jou met open armen verwelkomt.
  • Met regelmaat een teamoverleg en leuke uitjes om het samenwerken te versterken en te zorgen voor een goede sfeer binnen het team.
  • Minimaal €14,80 bruto per uur, passend bij jouw ervaring en werkvaardigheden.
  • Een contract van 7 maanden met de intentie om daarna samen verder te groeien.
  • Volledige reiskostenvergoeding bij OV en een kilometervergoeding als je verder dan 10 km van de werklocatie woont.
  • Pensioenvoorziening en 25 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis) + 8% vakantiegeld.

Jouw werkzaamheden

  • Aannemen en correct doorverbinden van telefoongesprekken.
  • Bezoekers, cliënten en leveranciers ontvangen en naar de juiste afdeling doorverwijzen.
  • Agendabeheer en coördinatie van vergaderruimtes.
  • Beheren van sleutels, badges en toegangsdruppels.
  • Administratieve ondersteuning en postafhandeling.

Werkdagen en werktijden

Je werkt 16 uur per week op drie verschillende locaties. De werkdagen worden in overleg bepaald. De werktijden liggen tussen 08:30 uur en 17:00 uur, en we verwachten dat je flexibel bent voor vervanging bij ziekte of verlof van collega’s.

Wat breng je mee?

  • Een VOG-verklaring is verplicht voor deze functie.
  • Empathisch maar met een stevige houding, passend bij de doelgroep.
  • MBO werk- en denkniveau.
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels.
  • Ervaring met Excel, Word en Outlook.
  • Een representatieve uitstraling en klantgerichte instelling.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Flexibiliteit en een woonadres in de regio Amersfoort, Utrecht of Nieuwegein.

Wie zijn wij?

Connection is een professionele dienstverlener die zich richt op de ontvangst bij de receptie en het afhandelen van telefoonverkeer. Wij verzorgen het volledige personeelsmanagement en de organisatie van receptie- en telefoondiensten voor onze opdrachtgevers.

Heb je vragen over de functie? Neem gerust contact op met Dorien van de Roer (Rayonmanager Midden Nederland) via 06-22684713.

Om op deze vacature te solliciteren bezoek je nl.indeed.com.

Connection Receptiediensten logo

In Nederland en in België

Copyright © 2023 Connection. All rights reserved