Ben jij op zoek naar een dynamische bijbaan met flexibele uren en een aantrekkelijk salaris in de regio Utrecht? Dan is werken bij Connection Receptiediensten iets voor jou!
Via Connection kom je als receptionist(e) te werken bij verschillende opdrachtgevers in de regio.
Jouw werkzaamheden
- Op een gastvrije manier ontvangen van bezoekers, klanten en leveranciers;
- Correct aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken;
- Licht administratief werk, ondersteunende werkzaamheden;
- Het maken van (hotel)reserveringen;
- Verzorgen van mailings;
- Kantoorartikelen bestellen;
- Verzorgen van de in- en uitgaande post.
Werkdagen en werktijden
Jouw inzet wordt met name gevraagd tijdens vakantieperiodes en bij ziekte of verlof van collega’s. Je werkt op wisselende dagen van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00. Jij geeft je beschikbaarheid aan ons door en wij vullen je diensten in!
Wat bieden wij jou?
- Je komt te werken in een professioneel team van receptionisten;
- Een bruto uurloon van minimaal € 14,50
- Volledige reiskostenvergoeding als je reist met het OV en een kilometervergoeding als je verder dan 10 km van de werklocatie woont;
- 25 vakantiedagen per jaar op fulltime basis en 8% vakantiegeld.
- Pensioenopbouw.
Wat vragen wij van jou?
- Je bent minimaal 18 jaar;
- MBO werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur werkervaring als receptionist(e);
- Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal;
- Computervaardigheden (Excel, Word en Outlook);
- Een representatieve- en klantgerichte instelling;
- Je bent flexibel en bereid om op verschillende locaties te werken;
- Je woont in de regio Utrecht.
Wie zijn wij?
Connection is een zelfstandige, dienstverlenende onderneming die gespecialiseerd is in ontvangst bij de receptiebalie en de afhandeling van telefoonverkeer. Wij nemen het volledige personeelsmanagement en de organisatie rondom receptie- en telefoondiensten van onze opdrachtgevers over.
Om op deze vacature te solliciteren bezoek je nl.indeed.com.