Over ons

  • Connection Receptiediensten

    Bij het uitbesteden van uw receptiediensten verzekert Connection u 100% bezetting, hoge service en flexibiliteit. We zorgen voor vaste gezichten bij de receptie, waardoor uw receptie van constant hoog niveau is. Dit biedt niet alleen een kwalitatief visitekaartje voor bezoekers en gasten, maar vaste gezichten zorgen ook voor herkenbaarheid voor medewerkers. Dit realiseren wij door onze unieke werkwijze.

    Ontstaan 

    Meer dan 28 jaar geleden richtte Will Huls Connection B.V. op. Bij eerdere oprichtingen van facilitaire organisaties was er vaak contact met bedrijven die hun facilitaire werkzaamheden hadden uitbesteed (zoals schoonmaak, catering en beveiliging) aan beveiligingsbedrijven of uitzendorganisaties.  Echter er bleek ook een behoefte te zijn aan het gastvrij welkom heten van medewerkers en bezoekers. Met het starten van Connection BV konden we op deze vraag inspelen. Er werd gekozen voor onze flexibele werkwijze, waarin parttime werken onder andere de standaard vormt. Dit om te zorgen voor inzichtelijkheid, overdraagbaarheid en efficiëntie. Tot op de dag van vandaag is dit een uniek concept.

    Zorgvuldig geselecteerd team

    Een Connection receptieteam bestaat uit zorgvuldig voor uw organisatie geselecteerde receptionisten. We verwachten flexibiliteit in werktijden, bewezen receptie-vaardigheden en kijken of ze optimaal kunnen functioneren in het team. Hierdoor vangen we verruimde openingstijden, verlof of ziekte makkelijk op. Connection investeert veel in training, waardoor we zorgen voor hoge kwaliteit. Daarnaast maken we gebruik van duidelijke procedures voor werkoverdracht, zodat dit efficiënt verloopt en besparingen oplevert.

    Alle receptieteams worden operationeel aangestuurd door hun rayonmanager. De rayonmanager is tevens uw contactpersoon. Onze receptieteams stellen zelf hun werkrooster samen voor alle voorkomende werkzaamheden. Dit doen zij middels ons digitale planning- en uren registratiesysteem. Diensten ruilen, vakantie aanvragen of een dagje vrij regelen: u heeft er als klant geen omkijken naar.

    Service+ Filosofie

    Momenteel zijn meer dan 50 teams van parttime receptionisten actief bij uiteenlopende opdrachtgevers. Om een contante kwaliteit te waarborgen, hanteren we de Service+ filosofie. Dit bestaat uit permanente training over:

    • Verwachtingen overtreffen
    • Alert zijn op verbeteringsmogelijkheden in de service
    • Pro-actief op zoek naar extra werk
    • Meedenken met de klant
    • Efficiënte werkoverdracht

    De Service+ filosofie maakt de teams breed inzetbaar. Receptiewerkzaamheden gaan tegenwoordig verder dan alleen het aannemen van de telefoon en de ontvangst van gasten. Denk bijvoorbeeld aan diensten zoals het overnemen van administratieve taken, beheer wagenpark, boeken hotelreserveringen en het bestellen vergaderlunches.  Onze medewerkers denken altijd mee over kwaliteitsverbeteringen van de receptie. We bieden maatwerkoplossingen aan om deze verbeteringen te kunnen uitvoeren.

    Heeft u interesse gekregen in onze diensten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.