Over ons

  • Connection Receptiediensten

    Bij het uitbesteden van uw receptiediensten verzekert Connection u 100% bezetting, hoge service en flexibiliteit. We zorgen voor vaste gezichten bij de receptie, waardoor uw receptie van constant hoog niveau is. Dit biedt niet alleen een kwalitatief visitekaartje voor bezoekers en gasten, maar vaste gezichten zorgen ook voor herkenbaarheid voor medewerkers. Dit realiseren we door onze unieke werkwijze. 

    Ontstaan 

    Meer dan 25 jaar geleden richtte Will Huls Connection BV op. Bij eerdere oprichtingen van facilitaire organisaties was er vaak contact met bedrijven die hun facilitaire werkzaamheden hadden uitbesteed (zoals schoonmaak, catering en beveiliging) aan beveiligingsbedrijven of uitzendorganisaties. Echter, beveiligingsorganisaties waren niet gespecialiseerd in het gastvrij welkom heten van medewerkers en bezoekers. Met het starten van Connection BV konden we op deze vraag inspelen. Er werd gekozen voor onze flexibele werkwijze, waarin parttime werken onder andere de standaard vormt. Dit om te zorgen voor inzichtelijkheid, overdraagbaarheid en efficiëntie. Tot op de dag van vandaag is dit een uniek concept.

     

    Uit het succes van Connection volgden andere facilitaire ondernemingen die onder de holding vallen: Trinity BV, newDirections en Gioia BV. Ook zijn wij in België actief onder de vlag Connection bvba. Meer weten over het ontstaan en deze andere facilitaire diensten? Lees dan verder in deze blog.

     

    Zorgvuldig geselecteerd team

    Een Connection receptieteam bestaat uit zorgvuldig voor uw organisatie geselecteerde parttime receptionistes. We verwachten flexibiliteit in werktijden, bewezen receptie-vaardigheden en kijken of ze optimaal kunnen functioneren in het team. Hierdoor vangen we verruimde openingstijden, verlof of ziekte makkelijk op. Connection investeert veel in training waardoor we zorgen voor hoge kwaliteit. Daarnaast maken we gebruik van duidelijke procedures voor werkoverdracht, zodat dit efficiënt verloopt en besparingen oplevert.

    Alle receptieteams worden operationeel aangestuurd door hun rayonmanager. De rayonmanager is tevens uw contactpersoon en escalatiepunt. Onze receptieteams stellen zelf hun werkrooster samen voor alle voorkomende werkzaamheden. Dit doen zij middels ons digitale planning en uren registratiesysteem. Diensten ruilen, vakantie aanvragen of een dagje vrij regelen: u heeft er als klant geen omkijken naar. 

    Service+ Filosofie

    Momenteel zijn er meer dan 60 teams van parttime receptionistes actief bij uiteenlopende opdrachtgevers. Om een constante kwaliteit te waarborgen, hanteren we de Service+ filosofie. Dit bestaat uit een permanente training over:

    • Verwachtingen overtreffen
    • Alert zijn op verbeteringsmogelijkheden in de service
    • Pro-actief op zoek naar extra werk
    • Meedenken met de klant
    • Efficiënte werkoverdracht

     

    De Service+ filosofie maakt teams breed inzetbaar. Receptiewerkzaamheden gaan tegenwoordig verder dan alleen het aannemen van de telefoon en ontvangen van gasten. Denk bijvoorbeeld aan diensten zoals het overnemen van administratieve taken, beheer wagenpark, boeken hotelreserveringen en fleetmanagement. Onze medewerkers denken altijd mee over mogelijke verbeteringen voor de kwaliteit van de receptie. We bieden maatwerk oplossingen aan om deze verbeteringen te kunnen uitvoeren. 

    Daarnaast zorgen we voor kwaliteit met scholing en trainingen. De Connection Academy maakt meer dan 350 online opleidingen beschikbaar. Zo blijven onze medewerkers in ontwikkeling en op de hoogte van de meest gebruikte tools en vaardigheden in bijvoorbeeld het administratieve werkveld. Als onderdeel van de Academy bieden we een eigen Connection Receptietraining aan die alle medewerkers van Connection volgen en een training Communicatie. 

    Heeft u interesse gekregen in onze diensten? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.