Outsourcing van uw receptie


Connection is al sinds 1993 specialist in outsourcing van uw receptie. Opdrachtgevers hebben uiteen-lopende redenen voor outsourcing van hun receptie. De voornaamste zijn:


1. Een gegarandeerde bezetting
2. De kwaliteit verbeteren
3. Lagere of flexibelere kosten
4. De focus op andere prioriteiten


Maar al onze opdrachtgevers hebben drie dingen gemeen als ze kiezen voor outsourcing van hun receptie.


1. De receptie moet altijd bezet zijn
2. Zij wilen er niet naar om hoeven te kijken
3. Investeringen moeten acceptabel zijn.


Uw receptie gegarandeerd 100% bezet


Connection werkt met teams van parttime receptionistes bij het outsourcen van receptiediensten. Want verruimde openingstijden, verlof of ziekte komen altijd wel eens voor en dat kan alleen met een flexibel team worden opgevangen.


Uw receptie outsourcen met alleen de inzet die nodig is


Uw receptie outsourcen aan Connection start met een analyse van uw benodigde capaciteit. Want ervaring leert dat een receptie pieken en dalen kent in drukte en werkzaamheden. Uw receptie team wordt samengesteld op exact de inzet die u nodig heeft. U hoeft dus niet onnodig veel te investeren.


Uw receptie outsourcen met een constant hoog kwaliteitsniveau


Bij outsourcing van de receptie wilt u constante kwaliteit waar u niet naar om hoeft te kijken. Bij Connection wordt iedere receptioniste getraind volgens de Service+ filosofie. Deze training behandelt onderwerpen als:


- Meer doen dan van je verwacht wordt
- Continu verbeteringen in service zoeken
- Proactief op zoek naar extra werk
- Meedenken met de opdrachtgever
- Efficiënte werkoverdracht


De Service+ filosofie zorgt dat receptie teams van Connection proactief en efficiënt werken.

 

Meer weten over
ons onderscheidend parttime concept?

Klik hier of bel 0317-621300