Wat doet newDirections?

Blog 19 03 2018
  • Naast de receptie, facilitaire diensten en een bedrijfsrestaurant, valt ook newDirections onder het Connection label. newDirections is een verzameling van mooie projecten en bijzondere mensen in de breedste zin van het facilitaire werkveld. Anke Neerhof is ondertussen al bijna 1 jaar in dienst van newDirections en draait mee als facilitair manager bij een grote zorg instelling. Met name op gebied van veiligheid en de specifieke doelgroep heeft Anke het afgelopen jaar veel bijgeleerd. Het werken in een grote, complexe zorgorganisatie is voor haar een interessant leerproces. Ook heel leuk om dit te vergelijken met de overzichtelijke, platte organisatie waar newDirections onderdeel van is. Ze vertelt er in deze blog over.

    NewDirections logo_twitter

    Het belang van een goede match

    Iedere collega heeft een andere achtergrond en specialisatie, waardoor newDirections een breed advies kunnen geven op facilitair vlak. De slogan ‘Omdat we werken zoals we zijn, zijn we goed in wat we doen’ staat op de website van newDirections, maar geldt voor alle onderdelen van het Connection beheer. Er wordt bij de inzet van mensen heel goed gekeken of er een juiste match is tussen de medewerker en de klant. Hierdoor is er een grote tevredenheid bij alle partijen en dat zorgt voor langdurige klantrelaties!

    Enthousiaste medewerkers 

    Mijn motto is: ‘Verschil moet er niet zijn, dat moet je maken’ (Loesje). Kwaliteit van de facilitaire dienstverlening is grotendeels afhankelijk van de medewerkers die dit verzorgen. Het is dus belangrijk om een goed en enthousiast team te hebben. Het coachen en motiveren van de medewerkers is daarbij één van de speerpunten. Daarbij heb ik ervaring met het begeleiden en coachen van teams naar een andere manier van werken en ken ik de methoden om de arbeidsproductiviteit te verhogen en kostenefficiënter te werken. Een goede onderlinge sfeer en samenwerking is niet alleen belangrijk voor mijzelf, maar in de basis zodat mensen zich welkom voelen op de locaties.

    Ook ben ik ervan overtuigd dat de facilitaire dienstverlening zich dient te blijven ontwikkelen: stilstand is achteruitgang. Het is dus een continue proces van verandering en het is van belang op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen.

    Advies op maat?

    Heeft uw bedrijf behoefte aan advies op maat op het gebied van facilitaire dienstverlening? Wilt u uw receptie of andere facilitaire diensten efficiënter maken? Maak dan snel een afspraak met een van onze facilitaire managers!

    Anke Neerhof
    Consultant newDirections