Alles over de facilitaire diensten van Trinity

Blog 14 05 2018
  • Al eens van Trinity facilitaire diensten gehoord? Wij denken in oplossingen, hebben een proactieve houding en passen ons aan naar de organisaties en doelen waar we voor werken. Trinity neemt de diensten bij onze klanten uit handen en zorgt ervoor dat de klant geheel ‘ontzorgt’ wordt. Trinity is op 1 oktober 1997 opgericht. De naam Trinity staat voor de drie eenheid, medewerker, klant en Trinity. Dit is ook terug te zien in ons logo.

    Logo Trinity

    Zusje van Connection

    Trinity is een zusterorganisatie van Connection Receptiediensten en is ontstaan uit behoefte en vraag van onze klanten naar het anders organiseren en invullen van facilitaire diensten. Onze collega’s werken door heel Nederland. En zijn te werk gesteld bij diverse organisaties waar zij diverse diensten verzorgen. Zij doen dit elk met hun eigen charmes en kunde. Maar allemaal voldoen zij aan de waarden: ondernemend, oplossingsgericht, proactief en parttime. Er wordt verder gekeken dan onze eigen verantwoordelijkheden.

    Duurzaam ondernemerschap

    Trinity is een luisterende onderneming. We staan stil bij wat de klant wil en verwacht, en zoeken de best passende oplossing binnen de mogelijkheden van zijn organisatie. Maar we doen méér. Ons streven is een langdurige relatie met tevreden klanten op basis van duidelijke communicatie en duidelijke afspraken. Daarnaast geven we onze klanten gevraagd en ongevraagd advies omtrent verbetering, vernieuwing of besparing op het vlak van onder meer materiaal, uren, mankracht en procedures. Efficiency is ons handelsmerk. Maar dan wel gericht op duurzame oplossingen. En met respect voor mens, maatschappij en milieu. Onze medewerkers werken vanuit dezelfde gezamenlijk vastgestelde waarden en zijn daarop aanspreekbaar door de klant.

    Meer weten over Trinity? Kijk eens op https://www.trinitybv.nl/. Of Kennismaken met Trinity? Vul dan hier het contactformulier in.

    Yvonne van den Broek
    Rayonmanager Trinity bv